dimecres, 14 d’abril del 2010

12. Cançó de les dues cultures

Jo sóc català, jo sóc català,
però, però també jo sóc veneçolà.


Currutà cutim cutà curru cutà sóc català,
currutà cutim cutà i també sóc veneçolà.
Lai lara lai lara lai lara lara. X 2 ( la segona vegada diem "Jo també sóc veneçolà")

On és el misteri
de tanta riquesa?
És fàcil d'entendre:
transmeten la pàtria
els pares i els avis
i tanta altra gent
que han fet país.
La pàtria és també
el que ens han donat
llunyanes cultures
que ens reben i estimen
o ens porten a casa
costums i cultura
del seu petit món.


Jo sóc català i també sóc veneçolà_i català. X3 ( la 3a amb final diferent i modulant)
Sóc català i també veneçolà. ( moure les espatlles pensant " visca la música, visca"
Jo sóc català i també sóc veneçolà i català ( final diferent, més greu)
Veneçolà, tam, titi, tam, tam titi ti Català.